Biblioteka zaprasza!

14:00:00

Gdy pewnego dnia weszłam do szkoły, moją uwagę przykuły świetne plakaty zachęcające do... czytania książek.


 


W podstawówce często zaglądałam do biblioteki - kochałam wirować między półkami, na których było mnóstwo ciekawych książek.


Sama nigdy nie byłam przekonana do biblioteki szkolnej w moim gimnazjum.  Wypożyczyłam tam książkę może trzy razy - i zawsze były to lektury.

Kiedy plakaty zawisły na ścianach szkoły, uświadomiłam sobie, że nawet nie pofatygowałam się by przejrzeć książki, które biblioteka ta oferuje. Po prostu postawiłam na niej krzyżyk...

Gdy weszłam między półki od razu poczułam się jak w domu. Nie byłam świadoma, że biblioteka szkolna może oferować tak barwny repertuar w swoich zbiorach.

Jeśli nigdy nigdy nie wpadło Ci do głowy, by odwiedzić swoją bibliotekę szkolną - zrób to! Możesz Cię mile zaskoczyć.

Akcja strasznie mi się spodobała. Nie wiedziałam, że plakaty mogą mieć tak wielki wpływ na funkcjonowanie. Gdy biblioteka kiedyś świeciła pustkami, tak teraz trzeba czekać całą przerwę, by coś wypożyczyć. Czasami można nawet usłyszeć: "Przyjdź na następnej przerwie."

Kolorowe plakaty z pomysłowymi sloganami, ze znanymi postaciami i ciekawą oprawą graficzną są wspaniałe. To dobry pomysł, by skusić młodzież do czytania.




_____________________________________________________________________________
źródło plakatów: http://planszedydaktyczne.pl/

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.