Nadchodzę, Hiszpanio!

14:00:00

¡Hola! Zawsze marzyłam o podróżowaniu - o zobaczeniu kawałka świata, zasmakowania się w nieznanym. Nigdy jednak nie było mi dane wyjechać gdzieś dalej, na nieco dłużej. Aż do teraz.

Dzięki programowi Erasmus+, który dzięki wspaniałemu nauczycielowi, Panu Szymonowi, wszedł do mojej szkoły, mam przyjemność uczestniczyć w miesięcznym stażu zagranicznym. Dokładnie w Granadzie, przepięknej miejscowości w Andaluzji.

Ta przygoda to seria niesamowicie emocjonujących pierwszych razów: pierwszy raz będę w Warszawie (stamtąd odlatuje nasz samolot). Pierwszy raz polecę samolotem. Pierwszy raz będę w Hiszpanii. Pierwszy raz spędzę aż miesiąc poza domem (i to za granicą!). Pierwszy raz musiałam spakować rzeczy do walizki. I w ogóle wszystko będzie takie pierwsze...

Prócz pracy w hotelu, która też sama w sobie jest niesamowitym doświadczeniem, zarówno zawodowym jak i osobistym ze względu na choćby kontakt z turystami i poznanie bliżej społeczeństwa hiszpańskiego na tle pracy, będzie czas na zwiedzanie różnych ważnych atrakcji w okolicy, jak na przykład Alhambry. Znając mojego nauczyciela, który to wszystko koordynuje, czeka na mnie i moich towarzyszy wiele ciekawych i niezapomnianych rozrywek.

Trzy dni temu pakowałam walizkę. Teraz siedzę w ciasnym busie z resztą "wybranych" w drodze do Warszawy. Szersza relacja już niedługo. ¡Adiós!

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.