Grüße aus Deutschland!

14:00:00

Hallo meine lieben!

Cały sobotni dzień 9 marca spędziłam w Berlinie. Była to moja pierwsza w życiu podróż poza granice naszej pięknej Polski i za razem dziewiąty dzień w życiu spędzony poza moimi pięknymi Kaszubami - dlatego tak bardzo podekscytowana byłam wizją uczestnictwa w wycieczce do Berlina organizowaną przez nauczyciela mojej szkoły w związku z targami turystycznymi ITB Berlin

Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania Berlina - East Side Gallery, Bramy Brandenburskiej, Pomnika Pomordowanych Żydów Europy oraz Checkpointu Charlie, natomiast po drodze widzieliśmy m.in. Berliner Fernsehturm, Stare Muzeum czy Czerwony Ratusz.




Po zobaczeniu wszystkich tych ważnych dla historii Niemiec i świata miejscach, udaliśmy się na tereny targowe Messe Berlin, gdzie odbywały się targi turystyczne. ITB Berlin to największa impreza handlowa przemysłu podróżniczego na świecie. Wystawcy prezentują wszystkie grupy zawodowe związane z szeroko pojętą turystyką.

Cała impreza to ciekawe i wielkie przeżycie. Byłam zaskoczona jak niesamowite może okazać się takie przedsięwzięcie. Wydarzenie pozwoliło mi nie tylko zapoznać się z turystyczną ofertą krajów całego świata, ale także z ich szeroko pojętą kulturą, językiem, obyczajami.

Tak bardzo zafascynowałam się targami, że nawet nie myślałam, aby porobić zdjęcia, jednak jako wieloletnia Potterhead musiałam zapozować przed wielkim banerem "Przeklętego Dziecka", a jako fanatyczka podziwiania makiet musiałam je uwiecznić.





Po tym wszystkim przyszedł czas na prawdziwą rozrywkę - Tropical Island! Choć jestem raczej zwolenniczką kąpieli w naturalnych akwenach, muszę przyznać, że naprawdę podobało mi się tam! To nie jest zwykły park wodny - tamtejsza tropikalna atmosfera zupełnie inaczej wpływa na samopoczucie gości.

Oczywiście, zdjęć nie mam - zbyt dobrze się tam bawiłam, żeby mieć na to czas.

1 komentarz:

  1. Berlin jest przepiękny ♥ A Tropical Island jest fenomenalna ^_^

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.